★★★

0kommentarer

Ber om ursäkt för den kassa uppdateringen. I fredags hade vi överraskingsfest för Elias och den blev hur lyckad som helst! Hade så jäkla roligt! Fick också pratat med en person om något vi behövt prata om länge, så även det var bra. 
I lördags tränade jag och Elin på vår ledarskapslektion som vi ska ha imorgon. Vi bakade goda muffins på jobb, var en sväng hos Alexandra innan jag drog mig mot Frida och sen vidare på fest. Hade så sjukt roligt hela kvällen och skulle gärna göra om det. 
Igår befann jag mig på gymmet klockan 12 och körde stenhårt, känns i rumpan och magen idag kan jag säga. 
 
Gjorde sista nationella i engelska idag, uppsatsen som jag var så sjukt nervös över, men det gick över förväntan och riktigt bra. Bara att hoppas på det bästa. Efter massor av skratt på SOn med min grupp, träffat en gamal lärare som betyder så otroligt för mig och träffat min älskade mattelärare som äntligen är tillbaka efter sin sjukskrivning, åkte jag, mamma och lillsis till väla för lite mat och shopping. Fick med mig en helt vanlig tröja hem medan syster handlade desto mer. Var ute efter en bikini och lite annat, men det kan vänta. 
 
Nu ska jag skriva lite på min svenska innan ett avsnitt greys anatomy. KRAM

Kommentera

Publiceras ej