★★★

0kommentarer

Hade en totalt onödig dag i skolan idag, tre lektioner där iprincip ingenting vettigt hände och slutade innan lunch. När jag vaknade kände jag mig riktigt tjock i hela huvudet och hade värsta feberkänslan, tog mig i alla fall till skolan och när vi slutade gick min so grupp hem till Alexandra för käk, plugg och en massor av skratt. Blev lite piggare med somnade tillslut i Alexandras säng för att kroppen inte orkade mer. 
 
Sitter ensam hemma och väntar på min syster, vi ska laga mat och mysa tillsammans för mamma jobbar och pappa är bortrest.
Måste tyvärr sitta med min svenska uppgift hela kvällen och kanske hela natten också, har inte tid att skriva på den imorgon så den måste bli klar idag. Har jätte mycket kvar att göra, öööööh. Har värsta feberkänslan och snyter mig varannan minut, halsen dödar mig och jag vill bara sova :( Får jobba som satan med svenskan nu så att jag kan gå och lägga mig sen, om bara inte facebook och bloggar fanns när man pluggade, hopplöst!
 
Låter Greys Anatomy peppa mitt pluggande
 

Kommentera

Publiceras ej