★★★

0kommentarer

Ber om ursäkt för den kassa uppdateringen men blogg.se appen har inte funkat och jag har inte haft tid att starta datorn. 
Fredagen vad AMAZING och även gårdagen var super bra. 
Hade konsert, lunchade med Felicia, shoppade lite (hoppsan) och sov hos Frida igår, det var även den första lördagen sen november som jag var ledig och därför njöt jag som bara den. 
 
Vaknade upp bredvid frida vid halv elva och gick upp för en god frukost. Var hemma vid 2 och sen dess har jag bara degat vid datorn. Fört över bilder, kollat kläder, läst bloggar osv. 
Måste börja skriva på mitt svenska arbete som ska vara inlämnat på onsdag eftersom det är ganska mycket som ska göras. 
 
Har en fullbokad vecka framför mig med båda roliga och mindre roliga saker att göra, därför kan uppdateringen påverkas men jag ska fixa en del tidsinställda inlägg så ni ska inte behöva oroa er. 
 
Vilket rörigt inlägg detta blev, bäst att jag återgår till svenskan så att jag inte rör till detta ännu mer. KRAM
 
Bjuder på en träningsbild så att ni blir motiverade att träna efter helgens onyttigheter hehe 

Kommentera

Publiceras ej