Ibland måste man unna sig

0kommentarer

Började dagen med en välbehövlig sovmorgon och tog bussen till skolan. Har varit så himla glad hela dagen och det är ju för att jag har världens bästa vänner men också för att jag kom in på det preliminära gymnasieresultatet. Ber om ursäkt för mitt språk igår men jag blev så himla glad och lycklig.

Idag har jag unnat mig ganska många bra saker eftersom jag är stolt över vad jag åstadkommit den senaste tiden. Började dagen med att köpa ett choklad tillsammans med Elin för att fira (ja mamma, choklad!! Åt självklart inte hela). Efter skolan åkte jag och Alexandra till stan och åt lite pommes, brukar inte tycka att det är gott men fy satan vad gott det satte sig i magen idag! Vi fortsatte eftermiddagen med massor av shopping och det var inte speciellt nödvändigt men väldigt roligt.

Ska lägga in alla mina London saker + all nytvätt i garderoben innan jag kollar ett avsnitt greys anatomy. Tagga NP i geografi imorgon! KRAM

Kommentera

Publiceras ej