Lite för mycket tankar

0kommentarer

Vet inte var jag ska börja.
I torsdags kom jag hem från den bästa resan någonsin. Jag har njutit av varje sekund och verkligen tagit vara på det. Jag har varit så lycklig och mått så bra. Har även återfått kontakten med en person som betyder väldigt mycket för mig och det känns väldigt bra. Det kunde inte blivit bättre och jag vill bara tillbaka! 
 
Kom hem till ett mycket sämre Sverige och oturen träffade mig direkt, mår så psykiskt dåligt och hoppas att detta inte ska påverka mig för mycket och hålla i sig för länge. Har inte tid med att må såhär. 
 
Verkligheten har träffat mig och nu har jag insett att om mindre än två månader slutar jag på Wiesel för alltid och ska aldrig mer komma tillbaka dit. Det ska bli så himla skönt att börja på gymnasiet och få en nystart för det är verkligen vad jag behöver, men samtidigt så måste jag gå ur min trygga vardag som jag har på Wiesel. Jag ska ändra mina rutiner och hela mitt levnadssätt. 
Jag har gjort min sista julkonsert och min klassresa som jag längtat efter i flera år, och det bara susade förbi innan jag ens hann märka det. 
 

Kommentera

Publiceras ej