★★★

0kommentarer

Har haft världens sämsta dag. Fick två jätte bra resultat på både NP i spanska och mitt muntliga religionsarbete men förutom det har jag bara gråtit. Har varit ledsen över precis allt och varit besviken på mina vänner, men man har sånna dagar ibland.

Åkte till Malmö efter skolan för en jobbintervju och kunde knappt hålla ögonen öppna efter allt gråt och trodde att jag skulle bryta ihop hela tiden.
Men något positivt var i alla fall att jag fick jobbet!! Han sa att jag var den enda av alla som varit på intervju som var helt solklar för jobbet, blev så himla glad!!

Så om ni ska äta på ett riktigt bra ställe med bra priser i malmö ska ni besöka TGI Fridays där jag kommer befinna mig hela sommaren och förmodligen framöver också. Åh vad roligt jag ska ha det! Börjar redan nästa helg dessutom, hej fantastiska erfarenheter och grymma extrapengar! KRAM

Kommentera

Publiceras ej