★★★

0kommentarer

Jag har totalt glömt bort att berätta om den FANTASTISKA konsert som jag var på i fredags. 
Jag och Sofia taggade hela dagen och vid klockan 2 tog vi tåget till Malmö, väl på stationen stod vi som två yra höns och hade ingen aning om var vi skulle gå och några meter bort från oss stod två andra tjejer som såg lika förvirrade ut. Självklart skulle de också se Darin och vi tog sällskap med dem, vi var först på plats utanför KB och fyra timmars köande väntade. Efter en timme satte Darin igång sin soundcheck och vi stod som klistrade mot glasdörrarna och lyckades se honom, då vinkade han till oss och log jätte mycket, vilken lycka! 
 
Ungefär halv sju kom en vakt ut för då skulle han bilda kön och vi blev direkt jätte rädda och trodde att vi var tvugna att ställa oss längst bak men vi var först i kön också!! 
När de släppte in var jag allra först in på KB och tog platser i mitten, längst fram. Efter ännu en timmes väntande började konserten som visade sig vara den bästa någonsin! Den var så välplanerad och välgjord, han spelade både gamla och nya låtar och han fick mig både gråta och skratta. Bästaste Darin. 
De två höjdpunkterna var helt klart när han under Astrologen pekade på mig och kollade mig rakt in i ögonen och sjöng "du är den vackraste jag mött osv.", trodde att jag skulle svimma på riktigt! Och efter konserten gick jag fram till en vakt och frågade om jag kunde få hans vattenflaska som stod kvar på scenen, självklart kunde jag det och nu har jag vattenflaskan som han har druckit ur, och det var vatten kvar så jag har också druckit ur den, vilket betyder att det är som att jag har kysst Darin. Den står fint på mitt rum och är helig just nu. 
Tack för en super fin konsert, vill göra det tuuuuusen gånger om. Justin Bieber kan slänga sig i väggen. KRAM

Kommentera

Publiceras ej