50 frågor och svar om mig

0kommentarer

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - Jag har ingen aning faktiskt. 

2. Vad kan du verkligen INTE äta? - Det finns så mycket, men det som kommer upp i huvudet just nu är torsk och gröt. 

3. Vilken var den senaste filmen du såg? - Kommer inte riktigt ihåg, kan ha varit "Schindlers list" i skolan, annars var det "Pitch perfect" på bio. 

4. Har du bra självförtroende? - Det går i perioder, men för det mesta. Självklart hade det kunnat vara bättre. 

5. Äger du en onepiece? - Nej. 

6. Snusar eller röker du? - Nej, aldrig gjort heller och kommer aldrig att göra. 

7. Beskriv ditt drömutseende: - Det finns så många saker jag skulle vilja ändra på. Men jag hade varit nöjd med mig själv om jag hade haft längre ben och lite annorlunda näsa.

8. Skriv namnet på någon du ser upp till: - Min mammas mormor, Ibba, hon är en ängel sänd uppifrån. Finns nog inte en enda människa i världen som är så snäll och omtänksam som hon är. Guld värd är hon. 

9. Någon du har kysst: - 

10. Den du saknar: - Heeeeemlis. 

11. Den du senast sov över hos: - Emma. 

12. Vem skrev du senast med på Facebook? - Emma, Annie och Vicky

13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - Ja, den är väl helt okej. 

14. Vad väljer du, godis eller chips? - Godis, everytime. 

15. Hur många har du haft sex med? - 

16. Skäms du över någon som du haft sex med? - 

17. Har du rykten efter dig? Vad isåfall? - Jag har alldeles säkert något rykte efter mig, men jag lägger inte min energi på att ta reda på vad. 

18. Din absolut sämsta egenskap: - Att jag har svårt för att lita på folk och att jag är envis, men det är ju både på gott och ont. 

19. Din bästa egenskap: - Det måste nog vara att jag är väldigt social och oftast positiv, även engagerad och omtänksam.

20. En låt du är beroende av just nu: - Det ändrar sig från dag till dag, men just nu spelas mest "Stay - Rihanna", "Håll om mig - Petter" och "I am me - Willow Smith" i mina lurar.

21. Vad stod det i ditt senaste inkomna sms? - "Älskar dig, det vet du" från min finfina vän Elin. 

22. Har du kysst ett ex efter att ni har gjort slut? - Det beror på hur man ser det. 

23. Kan man vara vän med sitt ex? - Absolut, jag önskar däremot att det var enklare.

24. Har du kysst en kompis? - Inte vad jag vet. 

25. Hur ofta dricker du alkohol? - Inte ofta.

26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - Att det är något av det värsta man kan göra mot sig själv.

27. Har du provat på droger någon gång? - Nej. 

28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - Om det hade varit äkta kärlek, ja, annars är det risk att det "dör ut". Det sägs att förhållandet blir mer passionerat om det är på distans dessutom. 

29. Vad handlade din senaste dröm om? - Att jag var tvungen att ta mig genom någon hinderbana på flera kilometer för att överleva, dessutom var jag halvt blind eftersom jag inte fick ha glasögon på mig..

30. Vad väger du? Är du nöjd med det? - Sist jag vägde mig tror jag att det låg på 45 kilo, och jag hade gärna vägt några kilo till.

31.  Hur lång är du? Är du nöjd med det? - 162cm lång, och jag hade gärna varit några cm längre.

32. Vilken är den bästa svenska filmen? - Finns så många otroligt bra, men "Jag saknar dig" är en av de bästa. Även "Förortsungar".

33. De bästa svenska skådespelarna? - Josefin Bournebosh, Gustav Skarsgård, Martin Wallström och Mylaine Hedreul är bra. Men mina två stora favoriter är Johan Glans och David Batra.

34. Vad väljer du, Harry potter eller Twilight? - Twilight. 

35. Ditt humör för tillfället: - Lite små irriterad och trött, men jag ska jobba strax så då blir allting mycket bättre.

36. En vacker person: - Det finns så många vackra människor, Men Frida Bengtsson är så otroligt vacker. (Klicka på namnet för att komma till hennes blogg) 

37. Accepterar du okända som vänner på Facebook? - Oftast inte.

38. Vem kramade du senast? - Pappa som kom hem från Lettland.

39. Vem träffade du senast? - Lillsis och mamma.

40. Är du kär just nu? - Inte kär, men visst tycker jag om någon..

41. Någon du vill träffa: - Alla de gamla på jobb och Felicia. 

42. När grät du senast? varför? - Igårkväll. 

43. Sminkar du dig varje dag? - Kanske inte en söndag om jag bara sitter hemma hela dagen eller om jag ska gå till affären, men annars sminkar jag mig för det mesta.

44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - Utseendemässigt - Har alltid varit en kopia av min pappa, men jag blir mer och mer lik mamma. Beteendemässigt - Då är jag en blandning, men när jag är arg är jag mest lik pappa. 

45. Är du helsvensk? - Japp, en tvättäkta svenne. 

46. Den bästa bloggen? - Finns så många bra.

47.  En artist du inte gillar: - Har väldigt svårt för Thåström, jag gillar hans musik, men kan absolut inte se på honom när han sjunger. 

48. En artist du gillar: - Det finns så många, men Darin, min älskade Darin. 

49. Är du en nagelbitare? - Nope. 

50. Vad vill du bli när du blir äldre? -  Lycklig, på alla sätt och vis.

Kommentera

Publiceras ej