Fem saker ni kanske inte visste om mig

0kommentarer

 
1. Jag har svårt att anförtro mig åt människor eftersom jag blivit sviken för många gånger. 
 
2. Jag är en äkta pluggis och har bra resultat i skolan, men jag orkar nästan aldrig sitta länge med något så jag gör allt i sista sekund. Inte braaa
 
3. Jag är ett otroligt stort fan av serien Grey's Anatomy och gråter till varje avsnitt. Jag vill även bli kirurg efter att ha sett den serien och har en tro om att jag skulle kunna operera någon utan problem efter att ha sett serien. 
 
4. Jag vill jobba med människor och föreläsa när jag blir äldre, även resa mycket och se världens olika kulturer. Men min högsta dröm har alltid varit att bli en stor artist/musikalstjärna/skådespelare. 
 
5. Jag har hela mitt liv fått höra att jag borde bli psykolog eller kurator eftersom jag är en bra lyssnare och ofta delar med mig av mina råd. 

Kommentera

Publiceras ej